Monday, January 17, 2011

aku terjaga :(

aku tidur lena tibe tibe aku terjaga , banyak betul nyamuk . HAHAHA pantik pantik ohh habis tangan aku kene giget , tak boleh tidur balik laaa , baik aku cerita ape yang aku rasa kan ? HAHAHA nama pun blog . okay jam menunjuk kan pukul 5.35pagi , jam loceng mama berbunyi waaa bising gile aku malas nak stop kan , biar mama tersedar sendiri . hmmm hari ni aku rasa lain macam laaa weh , sedih jaa ohh :'( . dari semalam kot , menagis jaa aku , tapi aku tak tahu kenape . mesti ada bende tak kene kan ? betul tak korang ? tapi aku tak tahu ape yang tak kene nye , risau pun ada . tak sedap hati ohhh . hmmm guys aku nak blahh ni nak siap siap pergi sekolaa , HAHAHA budak lagi* :D . guys guys ! doakan aku okay jaa yeah . iloveyouall <3

1 comment:


pestaa malam mudi , HAHAHA

tiger onitsuka

tiger onitsuka

all about AIR MAX

all about AIR MAX
awwwww aku nak kasut ni . bie beli kan . baby nak HAHA :)

16 desember 2010 . midvlly . aww seronok sangat bersama mereka :)

16 desember 2010 . midvlly . aww seronok sangat bersama mereka :)

dia gelak tawa jiwang sana sini

dia gelak tawa jiwang sana sini

fiono chairaini . najwa najwa najwa . dikson

fiono chairaini . najwa najwa najwa . dikson

eyrah . ayai gigi . toleh si telor

eyrah . ayai gigi . toleh si telor

marleena & mardini

marleena & mardini
selamat pengantin baru marleena & mardini . waaa nama mereke secocok kan* . kak naa cantik gile baju time malam berinai besar , designer baju dia ialah radzuan radziwill . srious cantik cantik suka saya tahu tak* .

sebelah kiri aku ni kakak aku ni izaty nik haleem , yang sebelah kanan haaa aku kot . HAHA memang laa bodo*. time ni wedding my cousin kak marleena baizura dengan abang mardini 11 desember 2010 , hye selamat pengantin baru* aku dengan kakak aku ni kene jadi dayang dayang . ceh bajet bajet jee kan* pedulik ape aku weh . haish time ni agak cuak laa . yelaa bapak ramai orang ohh . kiri kana depan belakang sume orang . serabut aku* . jalan kene maintain cantik sentiasa senyum grr kalau jatuh laa memang malu weh daa pakai kasut tinggi tinggi pulak tu . HAHA berlagak laa engkau najwa* kesah ape aku , life aku kau jangan nak sebuk sebuk mengata orang* grr . tapi best laaa sebab ramai gile cousin . seronok dapat sembang sembang katai sana sini peace peace dengan dieorang sume . snap photo memang banyak gile sume nye gile gambar . gelak tawa tawa tawa HAHA dah macam paria laa aku sembang* . ada jugak yang cousin jauh aku jumpe , sebelum ni aku tak penah tahu menahu pun dia cousin aku tibe tibe time tu boleh jumpe pulak waaa comel itu budak nama nyaa chacha tak silap aku . dengan sume orang dia ramah . "akak akak , nampak ayah chacha tak ? " aku pelik laa budak ni sesat ke risau aku time tu* . last last dapat jugak dia jumpe ayah dia . haish cousin cousin . lepas habis sume balik ruma aunty som . sume penat weh . kaki maseng maseng sakit . daa tak tahan* . sume plan nak main boling tibe tibe sampai rumah ada yang tidur . hmm hampe . so makcik makcik pakcik pakcik keluar pergi kampung . yang muda muda kecik kecik duduk rumah tgk tv ramai ramai katai sana sini . awww seronok gile

aaa ini mereka sume . cousin cousin cousin . waaa happy kan kami . ni laaa yang aku cakap peace sana sini . HAHA best best best* . mari sini aku kenal kan yeah yang kiri sekali adik aku nik illaniey nik haleem , sebelah lagi yeah itu saya nik illya najwa nik hallem , lagi lagi sebelah tu kak ngah , dia caring caring caring . dia suka makeup . waa aku suke hasil makeup nye . cantik weh* . okay yang kecik sikit tu kak zilaa , comel kan dia ? lemah lembut je orang nya . suke tgk rambut kak zilaa :) . yang barisan atas pulak lelaki kiri sekali abang aku nik ikmal hafiziey nik haleem . grr dia ni aku selalu bergaduh , tapi kadang kadang baik pulak dia dengan aku sweet gitu . HAHA biasa laa abang adik memang adik kene buli laa kan* . yang tengah tu syafiq nama nya , haaa dia ni sengal sikit . otak masuk air kot . HAHA chill pik* . weh pik katty katty katty . HAHA katty ni bibik dari kemboja dekat ruma aunty som . kiteorang selalu katai syapiq ni dengan dia . HAHA saja je weh nak gelak gelak * . jangan mara pik :D . yang last sekali tinggi macam galah tu mamat , dia nampak pendek kan dalam gambar sebab dia rendah kan kaki sikit kalau dia diri betul betul boleh tahan tinggi yaa mamat , anak pakzul adik beradik dengan si syapiq

awwww keluarga agak besar . seronok seronok seronok

g-shock

g-shock
mengidam weh :)

DOROTHY PERKINS :)

VINCCI VINCCI VINCCI . awww my favourite yooo <3

suka suka suka :D